Ο σκηνοθέτης αγώνα Formula 1 Michael Masi λέει ότι είναι ανοικτός στην ιδέα της επανεγγραφής των κανόνων συμπεριφοράς αγώνων για το 2020, αν οι οδηγοί και οι ομάδες του αθλήματος αισθάνονται ότι θα ήταν καλό να το κάνουμε.
Η διαμάχη που προκάλεσε η ποινή του Sebastian Vettel για πέντε δευτερόλεπτα στο καναδικό Grand Prix για επανένταξη στην πίστα με ανασφαλές τρόπο και ώθηση στο off circuit Lewis Hamilton προκάλεσε κλήσεις για την F1 να ξανασκεφτεί πώς ασχολείται με τέτοια περιστατικά.
Πολλοί πιστεύουν ότι η F1 είναι πλέον υπερβολικά ρυθμισμένη και το θέαμα καταστρέφεται επειδή οι οδηγοί δεν μπορούν να αγωνιστούν σκληρά, καθώς κινδυνεύουν να τιμωρούνται από τους αγωνοδίκες.
Εξυπακούεται ότι ο Σύνδεσμος Οδηγών Grand Prix (GPDA) πραγματοποίησε μακρά συνάντηση στο γαλλικό Grand Prix για να συζητήσει την κατάσταση και υπάρχουν κάποιες προτάσεις που θα εξετάσει τρόπους με τους οποίους ο Διεθνής Αθλητικός Κώδικας της FIA μπορεί να βελτιωθεί για να επιτρέψει περισσότερες ελευθερίες.
Ο Masi συναντήθηκε με οδηγούς στο Paul Ricard για την τακτική ενημέρωσή του, αλλά είναι σαφές ότι παρά τη διαμάχη του Καναδά που έφερε σημαντικά ζητήματα, πιστεύει ότι θα ήταν λάθος να προσπαθήσουμε να επιταχύνουμε τυχόν τσιμπήματα στους κανόνες αυτής της σεζόν.
Ωστόσο, δεν απέκλεισε την πιθανότητα οι αλλαγές να τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος εάν αισθανόμαστε ότι τα πράγματα μπορούν να βελτιωθούν.
Ερωτηθείς από το Motorsport.com για το αν η ερμηνεία των κανόνων που ακολουθούσαν την πορεία μετά από τον Καναδά, η Masi δήλωσε: "Θεωρούμε τους ίδιους [τους κανόνες].
"Η άποψή μου είναι ότι έχουμε ένα βιβλίο κανόνων εκεί, και το βιβλίο κανόνων είναι αυτό που έχουμε για όλη τη σεζόν του 2019. Δεν νομίζω ότι θα ήταν σοφό σε οποιοδήποτε άθλημα να αλλάξει τίποτα μέσα στο χρόνο.
"Αλλά είναι κάτι που μπορείτε να δείτε, όπως με οποιοδήποτε βιβλίο κανόνων; Απολύτως. Νομίζω ότι πάντα εξελίσσονται συνεχώς με τα πάντα. "
Σύμφωνα με τους όρους του καταστατικού της FIA, οποιαδήποτε αλλαγή στους αθλητικούς κανονισμούς του F1 για το 2020 θα χρειαστεί πλέον ομόφωνη υποστήριξη από τις ομάδες σε αυτό το στάδιο.
Οι εξελίξεις στον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα θα μπορούσαν επίσης να είναι αρκετά δύσκολο να επιτευχθούν, επειδή πρέπει να καλύψουν όλα τα επικυρωμένα γεγονότα αγώνων αυτοκινήτου, ώστε να μην είναι υπερβολικά συγκεκριμένα για την F1.
Ο Masi πρόσθεσε: "Νομίζω ότι αν όλες οι ομάδες συμφωνούν με αυτό, δεν διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο σύνολο κανονισμών. Αλλά υπάρχει επίσης το ISC που έχει διατάξεις σε αυτό που χρησιμοποιούνται επίσης από έναν κώδικα της οδηγικής συμπεριφοράς πλευρά. Αυτό έχει τη δική του διαδικασία η οποία δεν είναι μόνο F1 συγκεκριμένη, είναι για το σύνολο του αθλήματος.
"Αλλά είναι κάτι που θα εξετάσουμε συλλογικά και από κοινού."
Η Masi δήλωσε ότι είναι πιθανό ότι το θέμα θα προβληθεί σε μελλοντική συνάντηση της αθλητικής ομάδας του F1.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου