Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Haas: Το Γαλλικό GP "το χειρότερο Σαββατοκύριακο" μας στην F1

Haas: Ο Γάλλος GP "το χειρότερο Σαββατοκύριακο" μας στην F1

Ο προπονητής της ομάδας Gunther Steiner παραδέχθηκε ότι το Σαββατοκύριακο Grand Prix της Γαλλίας ήταν το χειρότερο στη σύντομη ιστορία της Formula 1 της ομάδας του.

Στο Paul Ricard, ο οδηγός του Haas , Kevin Magnussen, έχασε την 15η θέση και τελείωσε τον 17ο, μπροστά από τους οδηγούς Williams.

Ο συμπαίκτης του Romain Grosjean ξεκίνησε τη 17η θέση και έτρεξε 16ος όταν τραβήχτηκε για να αποσυρθεί για να εξοικονομήσει χιλιόμετρα και να πάρει τον Γάλλο νέο κιβώτιο ταχυτήτων για τον επόμενο αγώνα στην Αυστρία. Η ομάδα έχει σημειώσει μόνο ένα σημείο στις τρεις τελευταίες κούρσες.

"Στην τετραετή ιστορία, νομίζω ότι αυτό ήταν το χειρότερο Σαββατοκύριακο μας συνολικά", δήλωσε ο Steiner όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com. "Η φυλή, αγωνιζόμασταν ακόμα. Δεν ξέρω, τι είναι παράξενο για μένα, ένα αυτοκίνητο που ήταν αρκετά καλό για να προκριθεί το έβδομο και το όγδοο στην πρώτη κούρσα και έπειτα το έκτο στο Μόντε Κάρλο, ξαφνικά είμαστε δεύτερος τελευταίος.

"Μη με ρωτάς τι είναι, δεν ξέρω. Επομένως, μην με ρωτάτε παρακαλώ, γιατί δεν μπορούσα να απαντήσω. Πρέπει να μάθουμε. Είναι πολύ απογοητευτικό να είμαι ειλικρινής, διότι καταλήγοντας σε αυτήν την κατάσταση και χωρίς να το καταλαβαίνω, αυτό είναι το χειρότερο [πράγμα] όλων ".

Στον Καναδά, ο Magnussen παραπονέθηκε στο ραδιόφωνο ότι ο αγώνας ήταν η χειρότερη εμπειρία που είχε στον αγώνα, αφού ξεκίνησε από το pitlane με ένα αποτυχημένο set-up στοίχημα. Ο Steiner ήταν ανένδοτος ότι για την ομάδα ως σύνολο, η Γαλλία ήταν ακόμα πιο απογοητευτική.

"Αυτό ήταν πολύ χειρότερο από το Μόντρεαλ. Επειδή ήδη την Παρασκευή δεν ήμασταν καλοί. Στο Μόντρεαλ, τουλάχιστον οι προκριθέντες [ήταν εντάξει]. Πήραμε με ένα αυτοκίνητο στο Q3. Αλλά εδώ, είμαστε ευτυχείς να βγούμε από το Q1.

"Έτσι είναι πολύ χειρότερο αυτό. Στη συνέχεια, αν σκεφτείς στο Μόντε Κάρλο, καταφέραμε την έκτη θέση. Είναι δύσκολο να πει κανείς στο Μόντε Κάρλο γιατί όλοι πάνε αργά για προφανείς λόγους, αλλά ο ρυθμός του αγώνα ήταν και εκεί. Έτσι είναι πολύ παράξενο, το όλο θέμα.

"Ο Romain σχολίασε ότι το αυτοκίνητο είναι ωραίο να οδηγεί, αλλά είναι αργό. "Δεν έχετε υπερστροφή ή υποστροφή;" Οχι, είναι εντάξει. Είναι αργή, όχι αρκετή λαβή. "

Ο Steiner δήλωσε ότι έπρεπε να κρατήσει την ομάδα κίνητρα για να βρει μια διέξοδο από την τρέχουσα κατάσταση.

"Δεν παίρνω κατάθλιψη," ο θυμός "είναι λάθος λέξη. Για μένα είναι μια πρόκληση, αλλά δεν είναι μια θετική πρόκληση, αλλά πρέπει να βγούμε από αυτό. Αυτό δεν είναι σαν να πάρετε κατάθλιψη που παραιτείστε. Ποτέ δεν τα παρατάμε. Σε αγώνες, την ημέρα που παραιτείστε, μένετε εκεί που βρίσκεστε.

"Πρέπει να ξεκουραστείτε και να συνεχίσετε να εργάζεστε. Αυτό είπα στους τύπους: «Πρέπει να εργαστείτε πολύ περισσότερο από ό, τι κάνατε προηγουμένως, γιατί τώρα βρισκόμαστε στην περιοχή». Δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε κάτι να έρχεται, πρέπει να επιστρέψετε τώρα και να καταλάβετε γιατί είμαστε που είμαστε.

"Αυτό είναι το μόνο που μπορείτε να κάνετε. Και έπειτα, όταν ξέρετε γιατί είστε όπου βρίσκεστε, τότε μπορείτε να βρείτε λύσεις. αν δεν το γνωρίζετε αυτό, πώς μπορείτε να εργαστείτε για λύσεις; Επειδή εργάζεστε σε όλα, τότε το καλύτερο είναι να κάνετε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου