Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

WRC:Η τριπλέτα της Toyota επικεφαλής στο ράλι Πορτογαλίας



Τρεις οδηγοί από την ίδια ομάδα, οι Τάνακ, Λάτβαλα και Μικ βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις μετά το φινάλε της πρώτης μέρας στο ράλι της Πορτογαλίας.

Δεν έχει γίνει ξανά, απ’ όσο θυμάμαι, τρία Toyota να βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις, στο φινάλε μιας ημέρας αγώνα. Πριν από λίγο, που ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα του 7ου ράλι της χρονιάς στην Πορτογαλία και με τη μάχη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να κορυφώνεται σε οδηγούς και κατασκευαστές, τα τρία Yaris κατάφεραν να έχουν το 1-2-3, παρά τον σκληρό ανταγωνισμό.
Ο Οτ Τάνακ, ο Εσθονός, δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με δύο κερδισμένες ειδικές διαδρομές στις 7 της ημέρας, κατάφερε να είναι μπροστά από τον ομόσταβλό του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, κατά 17,3 δευτ. και κατά 22,8 δευτ. από τον τρίτο οδηγό της ομάδας, τον Κρις Μικ.
Ο Τάνακ, παρά το γεγονός ότι έμπαινε δεύτερος στις διαδρομές και έπρεπε να «καθαρίζει» τον δρόμο για τους επερχόμενους οδηγούς, παρέμεινε αλώβητος στους δρόμους κοντά στην Κοΐμπρα, που επέστρεψαν στο ράλι Πορτογαλίας έπειτα από το 2001. Και είχε τόση σκόνη, που οι αγωνοδίκες κρατούσαν 4 λεπτά διαφορά μέχρι να μπει το επόμενο αυτοκίνητο στην ειδική διαδρομή, προκειμένου να καθίσει η σκόνη.
«Είπαμε πριν από τον αγώνα, ότι ήταν μια κρίσιμη ημέρα για να επιβιώσουμε και να εξασφαλίσουμε μια καλύτερη αρχική θέση για την επόμενη μέρα. Το καταφέραμε και τώρα πρέπει να κάνουμε το υπόλοιπο έργο» δήλωσε ο Εσθονός Οτ Τάνακ.
Ο Μικ, οδήγησε ηρωικά, καθώς χάλασε η ενδοσυνεννόηση με τον συνοδηγό του και ο Σεμπ Μάρσαλ έκανε κινήσεις με τα χέρια, προκειμένου να καταλάβει η Μικ πώς έπρεπε να οδηγήσει και να κρατά ρυθμό. Ο Μικ, μόνο για μια ειδική διαδρομή έχασε την τρίτη θέση, όταν την πήρε ο Σούνινεν με το Ford Fiesta (έκανε τον καλύτερη χρόνο στην ειδική διαδρομή), όμως στην επόμενη έκανε ένα λάθος στα φρένα και έχασε χρόνο.
Ο Νεβίλ, με το Hyundai i20, παρά το μικρό πρόβλημα τραυματισμού από το ατύχημα στη Χιλή, κερδίζοντας δύο ειδικές διαδρομές είναι μέσα στο κόλπο για τις πρώτες θέσεις, όντας τέταρτος με ενάμιση δευτερόλεπτο διαφορά από τον Μικ. Ο Νεβίλ είναι τρίτος στη βαθμολογία και δεν θέλει να χάσει βαθμούς. Τον ακολουθεί στην πέμπτη θέση της κατάταξης, ο Σεμπαστιάν Οζιέ, επικεφαλής στη βαθμολογία, ο οποίος μολονότι δεν κέρδισε καμία ειδική διαδρομή με το Citroen C3, είναι ενάμιση κι αυτός δευτερόλεπτο πίσω από τον Νεβίλ.
Ατυχος ο Ντάνι Σόρντο με το Hyundai i20, ο οποίος κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές, αλλά τόσο αυτός όσο και ο ομόσταβλός του Σεμπαστιάν Λεμπ, με πρόβλημα στην πίεση καυσίμου, έχασαν 19 και 16 λεπτά αντίστοιχα στη γενική κατάταξη.
Αύριο, η δεύτερη μέρα του αγώνα, είναι αρκετά σκληρή, με έξι ειδικές διαδρομές μήκους 160, 70 χιλιομέτρων στα απαιτητικά βουνά Cabreira.
Κατάταξης 1ης ημέρας
1. 8 O. TÄNAK 1:03:26.7
2. 10 J. LATVALA 1:03:44.0 +17.3 +17.3
3. 5 K. MEEKE 1:03:49.5 +5.5 +22.8
4. 11 T. NEUVILLE 1:03:50.9 +1.4 +24.2
5. 1 S. OGIER 1:03:52.5 +1.6 +25.8
6. 3 T. SUNINEN 1:04:42.4 +49.9 +1:15.7
7. 44 G. GREENSMITH 1:04:48.8 +6.4 +1:22.1
8. 4 E. LAPPI 1:04:50.4 +1.6 +1:23.7
9. 43 O. VEIBY 1:07:11.9 +2:21.5 +3:45.2
10. 24 J. KOPECKY 1:07:16.0 +4.1 +3:49.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου