Ο αναβάτης της Suzuki MotoGP, Sylvain Guintoli, λέει ότι η τρέχουσα έκδοση του μοτοποδηλάτου GSX-RR οφείλει πολλά για τα "αντίμετρα" που ανέπτυξε η ομάδα κατά τη διάρκεια της καταιγίδας του 2017.
Η μοτοσικλέτα 2017 της Hamamatsu δεν ήταν ανταγωνιστική για μεγάλο μέρος της εποχής και η ομάδα πίστευε ότι παρεμποδίστηκε από την αναγνώριση της λανθασμένης εξειδίκευσης του κινητήρα , με τον Andrea Iannone που δήλωσε ότι έπαιξε μεγάλο ρόλο στο λάθος.
Η Suzuki επέστρεψε στο βάθρο το επόμενο έτος και έκανε τα επόμενα βήματα από τη στιγμή που ο σημερινός οδηγός Alex Rins έβαλε τους πρώτους έξι σε 13 από τους 14 τελευταίους αγώνες και πήρε την πρώτη νίκη του MotoGP από το 2016 κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Μιλώντας στη Βαρκελώνη, ο Guintoli χαρακτήρισε την εποχή του 2017 ως την κρίσιμη καμπή που οδήγησε στην ισχυρή μορφή της Suzuki.
"Ήταν βήμα προς βήμα", είπε για την πρόοδο της Suzuki. "Το πρώτο μαζικό βήμα ήταν το 2017, όταν εντοπίσαμε τι δεν ήταν σωστό. Και μετά από αυτό, εργαστήκαμε κατά τη διάρκεια της σεζόν σε διαφορετικά αντίμετρα - επειδή δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε αυτό το [παγωμένο] κινητό φάσμα - έτσι εργαζόμασταν σε αντίμετρα για να προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί προς το τέλος του έτους, που αρχίσαμε να είμαστε , στο Phillip Island, Βαλένθια, που ήταν το τέλος του '17.
"Και στη συνέχεια, το 18 το ποδήλατο ήταν ευθεία καλύτερα και όλη η δουλειά που έγινε στο δεύτερο μέρος του έτους για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, που στη συνέχεια έγινε πολύ χρήσιμη και στη συνέχεια άρχισε να δουλεύει με ένα ποδήλατο που ήταν καλύτερα γεννημένος.
"Έτσι, όλη αυτή η δουλειά, και μερικές φορές οι αγώνες, σας κάνουν πιο ισχυρούς όταν αγωνίζεστε λιγότερο. Και όλη αυτή η εμπειρία θα έλεγα ότι απλά πληρώνει, στο τέλος του περασμένου έτους ήδη, και στη συνέχεια φέτος ».
Ο Guintoli είπε ότι η πτώση του 2017 «ενέπνευσε όλους στην ομάδα» και βοήθησε «να δημιουργηθεί μια πραγματικά ισχυρή ομάδα» στη Suzuki.
"Είναι στη δύσκολη στιγμή, απλά καταρρέετε ή κολλάτε μαζί, και σε αυτές τις στιγμές η ομάδα είχε μια μεγάλη στάση, και τώρα πληρώνει.
"Τώρα τα περισσότερα Σαββατοκύριακα είναι όλα χαμόγελα και τα παιδιά είναι ανταγωνιστικά, έτσι είναι ωραίο να δούμε."
Παρόλο που δεν έχει κορυφαία ταχύτητα και δεν έχει πραγματοποιηθεί πάντα σε ένα γύρο, η σημερινή GSX-RR εντυπωσίασε πολλούς ανταγωνιστές της Suzuki με τις στροφές και την ικανότητά της να επεκτείνει τη ζωή των ελαστικών.
"Μερικές φορές αισθάνομαι λίγο αμηχανία επειδή πολλοί άνθρωποι έρχονται σε μένα και λένε« αχ, είναι υπέροχο, κάνεις μεγάλη! », Είπε ο Guintoli.
"Νομίζω ότι είναι καλό - είναι ωραίο να είσαι σύνδεσμος στην αλυσίδα και σίγουρα το έργο που κάνουμε με τον Tom [O'Kane, επικεφαλής του πληρώματος] και η ομάδα δοκιμών είναι τώρα σαν μια κατάλληλη οντότητα στο ομάδα, λειτουργεί σαν μια ομάδα αγώνων.
"Έτσι μπορούμε πραγματικά να κάνουμε κάποια αποτελεσματική δουλειά και είναι ωραίο να είμαστε μέρος της, αλλά η μεγαλύτερη πίστη πηγαίνει στην Suzuki και ειδικά στα νεαρά όπλα μας [Rins και Joan Mir] που ξέρουν πώς να γυρίσουν το γκάζι".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου