Ο Valtteri Bottas τερμάτησε πρώτος στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές δωρεάν της Formula 1 για το Ισπανικό Grand Prix, ξεπερνώντας τον συμπαίκτη της Mercedes Lewis Hamilton κατά 0,049s.
Ο Bottas, ο οποίος έθεσε επίσης το ρυθμό στην πρωινή συνεδρίαση, ήταν ταχύτερος στα πρώτα στάδια όταν χρησιμοποιούσε μεσαία ελαστικά της Pirelli, επτά δέκατα ταχύτερα από τον οδηγό Ferrari Sebastian Vettel.
Ο Vettel και ο συμπαίκτης του, Charles Leclerc, διαπραγματεύθηκαν στην πρώτη θέση ως πρώτοι πρωταθλητές για να χρησιμοποιώντας το μαλακό Pirellis, με τον τελευταίο να κερδίζει τελικά τη μάχη μέσα στην ομάδα με έναν γύρο 0.088s πιο γρήγορο από τον Vettel.
Αλλά στο μισό σημείο της συνεδρίας, ο Μπότας και ο Χάμιλτον έβγαιναν και γύριζαν γρήγορα στα μαλακά.
Ο Χάμιλτον πήρε αρχικά την πρώτη θέση με έναν γύρο 1m17.410s, μόνο για τον Bottas να τον έκλεισε με ένα 1m17.284 στον πρώτο του γύρο με softs.
Παρόλο που ο Hamilton στη συνέχεια βελτιώθηκε, δεν ήταν αρκετά γρήγορος και κατέληξε λίγο πίσω από τον συμπαίκτη του και ένα τέταρτο του δευτερολέπτου γρηγορότερα από τον επικεφαλής Ferrari του Leclerc.
Ο οδηγός της Red Bull Max Verstappen, ο οποίος υπέστη διαρροή πετρελαίου στην πρώτη συνεδρία(FP1) που οδήγησε μεε αλλαγμένο κινητήρα - τοποθετώντας τον κινητήρα spec 2 ο οποίος ήταν πλακοστρώμενος για να τοποθετηθεί σε όλη τη διάρκεια της νύχτας - ήταν πέμπτος ταχύτερος και 0.750s κάτω.
Στη συνέχεια, παραπονέθηκε για απώλεια ισχύος που τον οδήγησε να επιστρέψει στα pits αφού ολοκλήρωσε μόνο 15 γύρους, αν και επέστρεψε στην πίστα για τα τελευταία 15 λεπτά της συνεδρίασης.
Ο Romain Grosjean, οδηγώντας τον αναβαθμισμένο Haas, χώρισε τους Red Bulls στην έκτη θέση μετά την έξοδο του Pierre Gasly.
Ο Kevin Magnussen έτρεχε στο παλιό spec Haas για να επιτρέψει στην ομάδα να συγκρίνει το αναθεωρημένο πακέτο με το γνωστό και κατέληξε οκτώ - δύο δέκατα πιο αργά από τον Grosjean.
Ο οδηγός της McLaren, Κάρλος Σάινς, έβαλε τον Δανιήλ Κβιάτ στον 10ο.
Ο οδηγός της Alfa Romeo Kimi Raikkonen ήταν ένας από τους τελευταίους οδηγούς που βελτίωσαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, επιτρέποντάς του να πηδήσει από τον 15ο στον 11ο, τοποθετώντας τον ακριβώς μπροστά από το δεύτερο Toro Rosso του Alex Albon.
Ο Lance Stroll, ο οποίος συνέτριψε το μωνοθέσιο της Racing Point στην εξαιρετικά γρήγορη καμπάνα Campsa το πρωί και οδήγησε ένα αυτοκίνητο χωρίς τις τελευταίες αναβαθμίσεις του αεροσκάφους ως αποτέλεσμα, ήταν 13η ταχύτερα μπροστά από τις Renault του Nico Hulkenberg και του Daniel Ricciardo.
Ο Lando Norris ήταν 16ος, αν και μόνο τα τρία δέκατα των κορυφαίων 10 και μπροστά από τη δεύτερη Alfa Romeo του Antonio Giovinazzi.
Ο Sergio Perez ήταν 18ος στο Racing Point, μπροστά από το ζευγάρι Williams George Russell και τον Robert Kubica - ο τελευταίος ντουέτος χωρίστηκε με έξι δέκατα.
Cla | Driver | Laps | Time | Gap | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | 35 | 1'17.284 | ||
2 | Lewis Hamilton | 35 | 1'17.333 | 0.049 | |
3 | Charles Leclerc | 42 | 1'17.585 | 0.301 | |
4 | Sebastian Vettel | 41 | 1'17.673 | 0.389 | |
5 | Max Verstappen | 30 | 1'18.035 | 0.751 | |
6 | Romain Grosjean | 42 | 1'18.153 | 0.869 | |
7 | Pierre Gasly | 34 | 1'18.238 | 0.954 | |
8 | Kevin Magnussen | 40 | 1'18.355 | 1.071 | |
9 | Carlos Sainz Jr. | 45 | 1'18.658 | 1.374 | |
10 | Daniil Kvyat | 40 | 1'18.722 | 1.438 | |
11 | Kimi Raikkonen | 30 | 1'18.727 | 1.443 | |
12 | Alex Albon | 44 | 1'18.779 | 1.495 | |
13 | Lance Stroll | 33 | 1'18.839 | 1.555 | |
14 | Nico Hulkenberg | 43 | 1'18.861 | 1.577 | |
15 | Daniel Ricciardo | 40 | 1'18.934 | 1.650 | |
16 | Lando Norris | 43 | 1'19.041 | 1.757 | |
17 | Antonio Giovinazzi | 37 | 1'19.427 | 2.143 | |
18 | Sergio Perez | 40 | 1'19.448 | 2.164 | |
19 | George Russell | 38 | 1'20.191 | 2.907 | |
20 | Robert Kubica | 23 | 1'20.781 | 3.497 | |
VIEW FULL RESULTS |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου