Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε ιδανικά με το Toyota Yaris αυτό που «έχτισε» τις προηγούμενες μέρες και παίρνοντας επάξια στη Χιλή τη δεύτερη φετινή του νίκη, μπαίνει εκ νέου στο παιχνίδι της διεκδίκησες του τίτλου. Στο βάθρο ανέβηκαν οι δύο «Seb», με τον 6άκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο WRC να κατακτά με το Citroen C3 τη θέση 2, ύστερα από μια μάχη από τα… παλιά με τον 9άκις, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα του τελευταίου πίσω από τιμόνι του Hyundai i20.
Σήμερα, στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Χιλής, o Ott Tanak έπραξε αυτό ακριβώς που έπρεπε: οδηγώντας με ρυθμό και χωρίς να παίρνει περιττά ρίσκα, ο Εσθονός διαχειρίστηκε ιδανικά τη διαφορά που είχε χτίσει ήδη από χθες απέναντι στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή των τελευταίων 6 ετών αποσπώντας έτσι πειστικά και απροβλημάτιστα τη δεύτερη φετινή του νίκη πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris WRC. Γεγονός που τον βάζει για τα καλά πλέον ξανά στη μάχη «Τίτλος» απέναντι στο δίδυμο των Sebastien Ogier και Thierry Neuville. Πέραν όμως των 25 βαθμών, ο 31χρονος οδηγός της Toyota, έχοντας κάνει… συντήρηση ελαστικών καθ’ όλη τη διάρκεια των πρώτων τριών ειδικών διαδρομών της σημερινής ημέρας, κατάφερε να φύγει από τη Χιλή με επιπλέον 5 βαθμούς, σημειώνοντας στην Power Stage τον πρώτο χρόνο.
Από εκεί και πέρα, το ενδιαφέρον όλων επικεντρώθηκε σήμερα στην ενδο-γαλλική μάχη των δύο «Seb», καθώς το κλείσιμο της χθεσινής ημέρας του αγώνα βρήκε τον Ogier να προηγείται του Loeb με μία «εύθραυστη» διαφορά της τάξης των 5,2 μόλις δλ. Με το καλημέρα, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έδειξε τις προθέσεις του, και φυσικά τις δυνατότητές του πίσω από το πηδάλιο του Hyundai i20 WRC, ψαλιδίζοντας στην πρώτη ε.δ. του σημερινού σκέλους, την Bio Bio 1, τη μεταξύ τους διαφορά στα μόλις 1,1 δλ. Εντούτοις, ο Ogier δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια και δίνοντας τη δική του απάντηση στην επόμενη σημερινή «δοκιμασία» μήκους 18,06 χλμ,, στην οποία και έγραψε τον πρώτο χρόνο, έφερε ξανά τη διαφορά στα επίπεδα των 5+ δλ. Στην προτελευταία και κρίσιμη ειδική διαδρομή, ο Loeb πέτυχε μεν τον απόλυτο χρόνο, με διαφορά όμως μόλις 0,7 δλ. από τον Ogier φέρνοντας τη μεταξύ τους διαφορά στον... τελικό κριτή της Power Stage στα 4,6 δλ. Εκεί όμως ο Ogier δεν άφησε κανένα περιθώριο, τόσο στον Loeb, όσο και στους υπόλοιπους, πλην Tanak, σημειώνοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση.
H ομάδα της Μ-Sport δεν μπορεί παρά να είναι ικανοποιημένη με το 4-5 που κατέκτησαν στη Χιλή οι Elfyn Evans και Teemu Suninen, με τον Φινλανδό οδηγό να συντηρεί στο τελευταίο σκέλος του αγώνα το χθεσινό προβάδισμα που είχε απέναντι στον συμπατριώτη του, Esapekka Lappi, ο οποίος από την 6η θέση της γενικής κατάταξης δεν κατάφερε ούτε και σήμερα να σημειώσει ανταγωνιστικούς χρόνους – χαρακτηριστικό μάλιστα είναι το γεγονός ότι στη προσπάθειά του να πιέσει στην Power Stage υπέπεσε σε ένα ακόμα οδηγικό λάθος χάνοντας πάνω από 20 δλ. Ανάλογη ήταν και η «εικόνα» σε αγωνιστικό επίπεδο για τον Andreas Mikkelsen, ο οποίος εξέφρασε ανοιχτά την απογοήτευσή του για τις επιδόσεις του αμέσως μετά το πέσιμο της καρό σημαίας. Μολαταύτα, εκμεταλλευόμενος τα χθεσινά προβλήματα των Jari Matti Latvala (11ος) και Kris Meeke (8ος), ο Νορβηγός οδηγός της Hyundai κατάφερε από την 7η θέση να προσφέρει στην ομάδα του πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Έτσι, μετά και την ολοκλήρωση και του έκτου αγώνα για το 2019, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον επικεφαλής της κούρσας του Πρωταθλήματος Οδηγών με 122 βαθμούς έχοντας πίσω του τόσο τον Ott Tanak, ο οποίος σκαρφάλωσε στους 112 βαθμούς μετά το σημερινό +30, όσο και τον Thierry Neuville, που παραμένει στους 110 βαθμούς. Στο κυνήγι του στέμματος στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών η Hyundai έχει 178 βαθμούς, η Toyota 149 και η Citroen, σε απόσταση αναπνοής, 143 βαθμούς.
Επόμενο ραντεβού για ομάδες και πληρώματα σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες (30/5 - 02/06) στην Πορτογαλία._Χ.Α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου