Ο Philipp Eng της BMW κέρδισε την πρώτη του κούρσα στο DTM σε ένα δραματικό αγώνα στο Zolder, ο οποίο ανατράπηκε από την άφιξη ενός αυτοκινήτου ασφαλείας μεσαίας κατηγορίας.
Οι δύο Aston Martins του Jake Dennis και του Daniel Juncadella, της R-Motorsport, σταμάτησαν σχεδόν ταυτόχρονα στα μισά του δρόμου, ο πρώτος οδηγός πήγε στο pitlane και αναγκαστικά ένα αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα, ενώ ο Juncadella απομακρύνθηκε από την πίστα και σταμάτησε. Αυτό σήμαινε ότι το κορυφαίο τρίο του Bruno Spengler, του Marco Wittmann και του Rene Rast έχουν πιαστεί, αφού δεν έχουν πάρει ακόμα το υποχρεωτικό pitstop τους.
Ο Spengler είχε φανεί υποψήφιος για τη νίκη μετά από μια εκπληκτική εκκίνηση από την τρίτη σειρά του grid που του επέτρεψε να οδηγήσει στην 1η στροφή, πριν από την απομάκρυνση από το προβάδισμα ενός γύρου μετά την ολοκλήρωση της περιόδου ασφαλείας του αυτοκινήτου. Ο αγώνας του Rast επίσης σταμάτησε όταν μπήκε στα pits 11 γύρους από το τέλος με ένα τεχνικό πρόβλημα, αφού ανέφερε έλλειψη τελικής ταχύτητας.
Μέχρι τότε ο Eng είχε ήδη κινηθεί στην πρώτη θέση όταν η εντολή ξεκίνησε, ξεκινώντας από την έβδομη θέση στο πλέγμα. Ο οδηγός της BMW είχε ανέβει στο πέμπτο πριν σταματήσει στην 11η αγωνιστική του 39 και ενισχύθηκε περαιτέρω από τον Robin Frijns κερδίζοντας πέναλτι πέντε δευτερολέπτων για ένα άλμα.
Μόλις ο Eng προχώρησε στο μπροστινό μέρος, ήταν σε θέση να κυνηγήσει σε ένα προβάδισμα πάνω από τρία δευτερόλεπτα για να σφραγίσει την παρθενική νίκη του DTM. Πίσω του, ο Joel Eriksson και ο Nico Muller αγωνίστηκαν για δεύτερη, με τον οδηγό της Audi να ασκεί επανειλημμένα πίεση στη BMW χωρίς αποτέλεσμα.
Ο Eriksson σφράγισε τη θέση όταν ο Muller έτρεξε ευρύς στον τελευταίο γύρο καθώς ο οδηγός της BMW διέσχισε τη γραμμή ακριβώς μπροστά από τον Muller. Ο Loic Duval έφτασε τέταρτος, παρά τη νευρική στιγμή που το WRT Audi του Jonathan Aberdein έτρεξε στο παρελθόν με την πόρτα σε πόρτα επαφή που ώθησε τον Γάλλο και το Aberdein να αποσυρθεί με πρόωρη δεξιά βλάβη του αμαξώματος.
Ο Mike Rockenfeller σφραγίστηκε πέμπτος με μόλις δύο γύρους για να πάει όταν σάρωσε μέσα στο εσωτερικό του Audi stablemate Jamie Green στην Στροφή 1. Ο Pole-sitter Wittmann, ο οποίος είχε φανεί έτοιμος για ένα φινάλε φινίρισμα τουλάχιστον μέχρι την άφιξη του αυτοκινήτου ασφαλείας, έβδομος.
Ο Paul di Resta της Aston ολοκλήρωσε ένα εντυπωσιακό όγδοο από την αρχική θέση του 16ου μετά την επιλογή να κάνει το υποχρεωτικό pitstop στον πρώτο γύρο και να πάρει μια «ελεύθερη» δεύτερη στάση κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο συμπατριώτης Aston Martin του Ferdinand Habsburg ήταν εννιά μπροστά από τον Spengler.
Οι Sheldon van der Linde, Frijns, Timo Glock και Pietro Fittipaldi συμπλήρωσαν τον 11ο έως τον 14ο και τον τελευταίο από τους ταξινομημένους οδηγούς.
Cla | Driver | Car | Time | Gap | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Philipp Eng | BMW M4 Turbo DTM | 59'34.758 | ||
2 | Joel Eriksson | BMW M4 Turbo DTM | 59'43.403 | 8.645 | |
3 | Nico Müller | Audi RS 5 Turbo DTM | 59'43.587 | 8.829 | |
4 | Loic Duval | Audi RS 5 Turbo DTM | 59'52.917 | 18.159 | |
5 | Mike Rockenfeller | Audi RS 5 Turbo DTM | 59'59.260 | 24.502 | |
6 | Jamie Green | Audi RS 5 Turbo DTM | 1:00'07.076 | 32.318 | |
7 | Marco Wittmann | BMW M4 Turbo DTM | 1:00'07.504 | 32.746 | |
8 | Paul di Resta | Aston Martin Vantage DTM | 1:00'10.633 | 35.875 | |
9 | Ferdinand Habsburg | Aston Martin Vantage DTM | 1:00'13.616 | 38.858 | |
10 | Bruno Spengler | BMW M4 Turbo DTM | 1:00'14.632 | 39.874 | |
11 | Sheldon Van Der Linde | BMW M4 Turbo DTM | 1:00'15.329 | 40.571 | |
12 | Robin Frijns | Audi RS 5 Turbo DTM | 1:00'17.479 | 42.721 | |
13 | Timo Glock | BMW M4 Turbo DTM | 1:00'20.430 | 45.672 | |
14 | Pietro Fittipaldi | Audi RS 5 Turbo DTM | 1:00'44.537 | 1'09.779 | |
Jonathan Aberdein | Audi RS 5 Turbo DTM | 42'45.547 | 12 Laps | ||
René Rast | Audi RS 5 Turbo DTM | 43'38.785 | 12 Laps | ||
Daniel Juncadella | Aston Martin Vantage DTM | 17'20.779 | 27 Laps | ||
Jake Dennis | Aston Martin Vantage DTM | 17'24.475 | 27 Laps |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου