Ο Bjork μετέτρεψε την pole position σε νίκη στον πρώτο αγώνα του Σαββατοκύριακου στο Zandvoort του World Touring Car Cup, με τον Yvan Muller να ολοκληρώνει ένα-δύο για την Cyan Racing.
Παρά την αλλαγή της απόδοσης μεταξύ των προκριματικών και της κούρσας που ανέτρεψε τις αυξήσεις βάρους και ισχύος που δόθηκαν στην Lynk & Co της Cyan πριν από την έναρξη του Σαββατοκύριακου, ο Bjork κέρδισε με σχετικά ευκολία - παρόλο που ο Muller κρατήθηκε στα δάχτυλα του από το Cupra τρίτος τελικά ο Mikel Azcona.
Το Lynk & Co κέρδισε γρήγορα τη φήμη του για το καλό τράβηγμα και ο Bjork και ο Muller απέδειξαν ότι στην αρχή του αγώνα με 12 γύρους, με τον Bjork να διατηρεί το πλεονέκτημά του στο τρέξιμο στο Tarzan.
Αλλά το κορυφαίο δίδυμο ακολουθήθηκε στενά μέσα από τις ανοιχτές γωνίες της Azcona, που πέρασε το τρίτο Lynk & Co του Andy Priaulx στο τρέξιμο στην πρώτη γωνία.
Ο Bjork δεν απέκλεισε τον Muller - των οποίων οι καθρέφτες ήταν γεμάτοι με το PWR Cupra της Azcona καθ 'όλη τη διάρκεια του αγώνα - σε κάθε σημείο, αλλά πάντα είχε ένα ασφαλές περιθώριο στο χέρι για τον τετράποχο συμπαίκτη του πρωταθλητή του World Touring Car και παρέμεινε μπροστά μέχρι το τέλος.
Το νικηφόρο περιθώριο του ήταν 0.704 δευτερόλεπτα, με τον Muller να έχει ακόμα 0.566 δευτερόλεπτα από την Azcona - που φάνηκε να έχει καλύτερο ρυθμό στις γωνίες από το Lynk & Cos, αλλά δεν ήταν σε θέση να τραβήξει αρκετά στα straight.
Η τέταρτη θέση άλλαξε τα χέρια στον τελικό γύρο, καθώς ο διπλός πρωταθλητής του World Rallycross, Johan Kristoffersson, έσπευσε να περάσει στο Priaulx για να διεκδικήσει το καλύτερο τελείωμα του από τότε που πέρασε στο WTCR για το 2019.
Ο Kristoffersson έτρεξε δίπλα-δίπλα με το Priaulx μέσα από την ανοιχτή σειρά των γωνιών, προτού κατακτήσει τη θέση και, παρά τη συγκόλληση με την τρίτη Lynk & Co, φάνηκε προορισμένη να τερματίσει πέμπτη.
Ωστόσο, μια εξαιρετική έξοδος από την γωνιά του Hugenholz στον τελικό γύρο επέτρεψε στον Kristoffersson να σχεδιάσει το Sebastien Loeb Racing Volkswagen στο παρελθόν του αυτοκινήτου του Priaulx μέσω της επόμενης σειράς υψηλών ταχυτήτων.
Ο Mehdi Bennani έφτασε δύο θέσεις στον πρώτο γύρο για να τρέξει στην έκτη θέση του SLR VW και θα τελείωσε σε αυτή τη θέση, μπροστά από τον Yann Ehrlacher, ο οποίος επίσης έφτασε σε δύο θέσεις στην τέταρτη Lynk & Co μετά από πέντε θέσεις ποινή μετά από προκριματικά.
Ο Nicky Catsburg ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος της Hyundai για να κερδίσει πόντους, καταλήγοντας στην 10η θέση στο BRC Racing, μπροστά από τον Jean-Karl Vernay (WRT Audi) και τον Esteban Guerrieri.
Οι τέσσερις βαθμοί του Guerrieri σημείωσαν για τον τελευταίο καιρό τον 12ο γύρο σε ένα μοίρασμα στην κατάταξη των οδηγών, καθώς ο συμπαίκτης του Munnich Motorsport Nestor Girolami σημείωσε μόνο ένα σημείο παρά το γεγονός ότι έφτασε τρεις θέσεις για να τερματίσει 15ος στην Honda του.
Ο Daniel Haglof (PWR Cupra) και ο Aurelien Panis (Comtoyou Cupra) ήταν οι υπόλοιποι σκόρερ για να τελειώσουν μεταξύ του ζεύγους.
Αποτελέσματα αγώνα 1:
Cla | Driver | Chassis | Gap |
---|---|---|---|
1 | Thed Björk | Lynk & Co | |
2 | Yvan Muller | Lynk & Co | 0.704 |
3 | Mikel Azcona | CUPRA | 1.270 |
4 | Johan Kristoffersson | Volkswagen | 3.062 |
5 | Andy Priaulx | Lynk & Co | 3.631 |
6 | Mehdi Bennani | Volkswagen | 4.277 |
7 | Yann Ehrlacher | Lynk & Co | 4.592 |
8 | Benjamin Leuchter | Volkswagen | 5.179 |
9 | Frederic Vervisch | Audi | 5.870 |
10 | Nick Catsburg | Hyundai | 5.984 |
11 | Jean-Karl Vernay | Audi | 6.525 |
12 | Esteban Guerrieri | Honda | 6.768 |
13 | Daniel Haglof | CUPRA | 7.167 |
14 | Aurelien Panis | CUPRA | 9.185 |
15 | Nestor Girolami | Honda | 9.460 |
16 | Niels Langeveld | Audi | 9.939 |
17 | Tom Coronel | CUPRA | 10.892 |
18 | Attila Tassi | Honda | 13.074 |
19 | Gordon Shedden | Audi | 15.483 |
20 | Kevin Ceccon | Alfa Romeo | 15.773 |
21 | Tiago Monteiro | Honda | 16.946 |
22 | Gabriele Tarquini | Hyundai | 17.397 |
23 | Ma Qing Hua | Alfa Romeo | 17.503 |
24 | Norbert Michelisz | Hyundai | 1 Lap |
25 | Rob Huff | Volkswagen | 4 Laps |
26 | Augusto Farfus | Hyundai | 6 Laps |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου