Ο πρωταθλητής του MotoGP, Marc Marquez, εξασφάλισε την πρώτη θέση στο grid για το γαλλικό Grand Prix στο Le Mans, παρά τη συντριβή της Honda αμέσως μετά τον ταχύτερο γύρο του.
Ο Marquez έκανε τον γύρο αναφοράς του σε 1m40.952s σε βρόχινο ελαστικό στην αρχή του Q2, όταν η υγρασία της επιφάνειας ήταν η καλύτερη, όπως συνέβαινε και η ολοένα και πιο ελαφριά βροχή.
Στον επόμενο γύρο, ο Marquez είχε μια στιγμή στην αριστερή στροφή Turn 5 και έπειτα αμέσως έπεσε στο χαλίκι στην δεξιά στροφή του La Chapelle.
Πήρε το RC213V του και συνέχισε με φαινομενικά ελάχιστη ζημιά και παρόλο που δεν μπορούσε να βελτιώσει το χρόνο του, η pole του δεν είχε απειλήθει.
Δύο Ducatis - η μοτοσικλέτα του Danilo Petrucci και τη δορυφορική της Pramac που οδηγεί ο Jack Miller - θα ακολουθήσουν τον Marquez στην πρώτη σειρά, έχοντας επίσης κάνει τις περισσότερες από τις συνθήκες της διαδρομής στις αρχές του 2ου τριμήνου.
Ο Petrucci ήρθε με 0,36 δευτερόλεπτα, ενώ ο Miller ήταν άλλο μισό δέκατο πίσω, πριν συντριβεί στο Turn 3 αργά στη σύνοδο.
Ο αναβάτης της Ducati Andrea Dovizioso θα είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στη δεύτερη σειρά, με τους Yamahas του Valentino Rossi και του Franco Morbidelli.
Ο Rossi είχε ξεφύγει από ένα δραματικό τμήμα ανοίγματος σε μικτές συνθήκες, παίζοντας με στικ από την αρχή, ενώ και οι 11 αντίπαλοι του Q1 ανέλαβαν την βροχή.
Ο πρώτος του γύρος στις κηλίδες ήταν περίπου τρία δευτερόλεπτα από το ρυθμό, αλλά ο δεύτερος του - με τα ελαστικά μέχρι τη θερμοκρασία και την εμπιστοσύνη του να αυξάνεται - ήταν ο ταχύτερος από όλους.
Συνέχισε να βελτιώνεται από εκεί, η απόφαση για τα ελαστικά αποδεικνύοντας ένα masterstroke και επιτρέποντάς του να προχωρήσει άνετα, παρά το γεγονός ότι περιορίστηκε σε ένα μόνο γύρο.
Εντούτοις, ο Rossi μαζί με τους Maverick Vinales και Fabio Quartararo, σταθεροί παίκτες της Yamaha, ποντάρισαν ξανά στην αρχή του Q2, ενώ και οι τρεις χάνουν τον κρίσιμο χρόνο τους, όταν αναγκάστηκαν να επιστρέψουν στα pits και να εξοπλιστούν με βρόχινο ελαστικό.
Και ενώ ο Rossi ανέκαμψε στο πέμπτο αργά, οι Quartararo και Vinales - οι οποίοι είχαν και οι δύο κορυφαίες προπονήσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου - είχαν να κάνουν με τον 10ο και τον 11ο στο πλέγμα αντίστοιχα.
Ο Takaaki Nakagami ήταν ο έβδομος για την LCR Honda, 0.008s από την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του Jorge Lorenzo, ενώ ο Aleix Espargaro της Aprilia τους εντάχθηκε στην τρίτη σειρά.
Ο αδελφός του Espargaro Pol θα ολοκληρώσει την τέταρτη θέση για την KTM, παραλείποντας να δώσει χρόνο στο Q2 μετά τη συντριβή του στο 6ο γύρο.
Αρκετοί αναβάτες στο Q1 έκαναν τις ενδείξεις τους από τον Rossi για τη μετάβαση σε ποδήλατα με κούμπωμα στη μέση της διαδρομής, αλλά κανένας δεν μπόρεσε να ταιριάζει με το ρυθμό του ή να αναβαθμίζει την προσπάθεια του Morbidelli για βρεγμένα ελαστικά.
Ο αρχηγός της Pramac Ducati, Francesco Bagnaia, ήταν μόλις 2,3 βαθμοί από τον ρυθμό της Rossi, αλλά ήταν ακόμα καλύτερος από το υπόλοιπο του πρώτου τριμήνου, ενώ ο KTM αναβάτης Johann Zarco έφτασε στο 13ο με το μισό δέκατο.
Οι συνήθεις διεκδικητές Cal Crutchlow (LCR Honda) και Alex Rins (Suzuki) κολλάνε στο υγρό ελαστικό, ο πρώην βελτιώνοντας τον θάνατο για να εξασφαλίσει το 15ο και ο τελευταίος να εγκατασταθεί για μια χαμηλή 19η θέση.
Οι κουλοχέρηδες μεταξύ τους ήταν το Tech 3 KTM του Miguel Oliveira, ο οποίος είχε μια καθυστερημένη συνεδρία, ο Avintia Ducati από τον Karel Abraham και ο συνεργάτης του Ruzins Suzuki Joan Mir.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου